Dette skal jeg i august

Hei og god torsdag! 

I dag er det 1.august allerede! Hvor ble sommeren av. Plutselig gikk tiden så fort og snart kommer høsten. Det er rart å være ferdig på skolen og ikke begynne på skolen igjen til høsten. Dette vil jeg gjøre i august!

-Lese en bok- Jeg har aldri hatt tid til å lese en bok og nå har jeg all tid i verden til å gjøre det, men har likevel ikke plukket opp de bøkene jeg hadde tenkt å lese. De har bare ligget på en hylle i hvertfall noen år!

-Besøke familie i Drammen- Det blir nok noen turer til Drammen nå når familien endelig er tilbake fra ferie. Skal dit førstkommende helg faktisk! Gleder meg til god middag og familietid!

-Bli ferdig med leiligheten- Det blir nok en tur til IKEA igjen, men det går bra for jeg elsker Ikea og det gjør mamma også. Haha, jeg må få walk in garderoben min ferdig og kjøpe inn ny TV-benk. Jeg aner ikke når vi skal få malt her, men det blir vel ikke i august. Men nå ser jeg frem til at rommene hvertfall ser ferdig ut og at det blir mer personlig med bilder på veggene i stuen.

-Kjøpe nye posters- Jeg trenger virkelig noe på veggene her i stuen og må bestille noen posters snart. Må også ha noen bildehyller og litt dekor både i stuen, gangen og kontoret. Skal vise resultatet når det blir ferdig her!

-Forberede til den nye katten kommer- Jeg får katten når den er 12 uker gammel og jeg gleder meg sånn. Må kjøpe inn leker, mat, seng, toalett og alt en katt trenger.

-Gå masse turer- Jeg vil begynne å gå turer med Stian og jeg må virkelig begynne å komme meg opp fra sofaen. Må få beveget meg og få litt frisk luft.

-Bli avhengig av en ny serie- Jeg trenger seriøst en ny serie jeg kan begynne å se på! Skriv gjerne en kommentar med dine favoritter så skal jeg sjekke dem ut.

1 kommentar
    1. Blir koselig å treffes igjen til helga❣️
      Hm…. ser d blir Ikea-tur på oss igjen snart……..🥴
      Jaja, vi fixer det vennen👍
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg