Dette vil jeg gjøre før jeg dør

En Bucket list er noe alle bør ha og her er min!

 

-Reise til Afrika og dra på safari

-Få barn

-Gifte meg

-Reise til Kina og se den kineiske mur

-Hoppe i strikk eller utføre en annen ekstrem sport

-Kjøpe leilighet (done) 

-Hjelpe andre som trenger det

-Oppleve en festival (det har jeg faktisk ikke gjort enda!)

-Dra på Ed sheeran konsert

-Dra på en romantisk helikoptertur og lande på en strand

-Dykke i havet og se på korrallrev

-Kjøpe en hytte ved sjøen

-Arrangere et utdrikningslag for en veninne

-Dra på roadtrip med noen venner langs hele Norge og oppleve hva Norge har å by på

-Dra til Las Vegas!

-Jentetur til New York

-Fly i en varmluftsballong

-Gjøre frivillig arbeid, veldedighetsarbied

-Jobbe med noe jeg brenner for

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg