Dette vil jeg i mars

Trene – Jeg innrømmer at jeg henger litt etter på denne fronten. Det har vært så vanskelig å dra på senteret etter jobb, men på mandag skal jeg trene med en veninne og hun skal se om hun liker senteret slik at hun kanskje skal begynne å trene der. Det hadde hjulpet på motivasjonen min veldig. Jeg skal prøve å få inn 2 økter hver uke til å begynne med, så får vi se om jeg klarer det!

Spare penger – Her er jeg godt igang! Forrige måndte sparte jeg ganske mye, så jeg får se om jeg klarer å spare like mye denne måneden. Jeg har også bestemt meg for å bruke opp produkter før jeg kjøper nye. Jeg kan for eksempel finne på å kjøpe to nye renser til ansiktet mens jeg har to fra før, så her har jeg mye å gå på! Jeg skal ikke kjøpe noe unødvendig denne måneden.

Rydde og få system – Dette gjør jeg jo ofte, men nå trengs det å ryddes i dybden om det gir mening.  Jeg vil ha så lite som mulig i huset, så jeg skal virkelig kvitte meg med masse unødvenige ting.

Planlegge – Denne måneden skal jeg lage både handleliste og ukesmeny. Det er så altfor lett å handle inn alt mulig som vi egentlig ikke trenger når man ikke har planlagt noe.

Blogge – Jeg har så lyst til å klare å blogge hver dag! Det gir så mye inspirasjon og motivasjon når jeg logger meg inn her og skriver, så jeg håper at jeg kan ta meg sammen og få det til. Er bare vanskelig å få det til hver dag noen dager når man jobber så mye.

Egenpleie- Jeg vil bli bedre på egenpleie i hverdagen. Det blir som oftest bare å fjerne sminken også ta på krem. I kveld skal jeg skrubbe kroppen skikkelig, ta ansiktsmaske og en deilig hårmaske!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg