Disse skoene ønsker jeg meg nå

Heisann og god søndag! Endelig er det mars og vår i luften. Februar gikk veldig fort eller er det bare meg! Da har vi kommet til søndag og jeg sitter akkurat nå med en kopp kaffe. Jeg elsker å sitte helt rolig på morgenen og ikke prate så mye. Det er ikke det at jeg er en morgengretten person, men trenger litt tid på å våkne. Er vel ikke bare meg som trenger det vel?

Nelly/Nakd

 

Når våren kommer har jeg alltid lyst på nye freshe joggesko. Det er et must med noen kule sneakers som går til det meste. Jeg synes det er veldig kult med sneakers til en sommerkjole eller til ett denim skjørt. Har laget en liten inspirasjons collage med ulike sko jeg har lyst på og jeg må snart få shoppet inn litt nye sko til samlingen min. Har så lyst på de nye Fila skoene! De er jo bare rå!

Elsker fargene som har kommet denne våren, man blir veldig inspirert av slike farger. Elsker det lyse og beige har kommet tilbake. Sort, grått og hvitt er klassiske farger som jeg alltid har masse av både i sko og i basis garderoben. Hvilken er din favoritt joggesko?

Ha en fin dag videre <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg