En natt på hotell

Hei alle sammen!

Nå har jeg og Stian dratt fra Fredrikstad. Vi har sjekket ut av Quality hotell og det var veldig fint! Skikkelig stilig lobby og deilig frokost. Elsket interiøret og belysningen. Jeg som er utdannet som interiørarkitekt liker å  sitte å se på i interiøret, møblene, overflatene og tekstilene, Jeg elsker fargevalget som skapte en veldig koselig og lun atmosfære. Var en moderne preg med blanding av forskjellige materialer som dannet en fin kontrast.

 

 

Var veldig deilig å stå opp på hotellet og starte dagen med en god frokost og kaffe. Jeg bare elsker hotellfrokost! Er alltid så mye å velge imellom! Det ble noen runder bort til bufeeten for å si det sånn! Det skal bli deilig å komme hjem også. Nå skal jeg bake litt så ønsk meg lykke til! Ha en fin søndag videre.

Vi blogges!

1 kommentar
    1. Jeg elsker også hotell-frokosten…….👏👏
      Utrolig hva man klarer å stappe i seg når d er så mye som frister……..🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg