Et personlig innlegg

Hei! 

Jeg skal dele et litt personlig innlegg med dere om hvordan jeg er som person og hvordan jeg har blitt sånn. Jeg liker å dele med dere om hva som skjer i livet mitt og jeg har vokst mye på disse årene. Fra jeg ble 20 år så har jeg blitt en helt annen person føles det ut som. Det som er rart er at jeg ikke har vært slik før. Jeg har mange av de samme egenskapene som jeg hadde da jeg var yngre. Jeg er fortsatt en person som er flink til å lytte og er generelt rolig.

Da jeg var yngre var jeg så usikker på meg selv. Jeg var den stille jenta i klassen, den mest sjenerte av alle. Jeg satt bakerst og turte ikke rekke opp hånden for jeg var redd for å svare feil. Redd for oppmerksomhet og at alle skulle le av meg. Jeg var så forsiktig av meg og ville ikke stikke ut i mengden.

Jeg vet at hvis de hadde blitt kjent med den ekte meg så hadde de fått et annet syn på meg i dag. Jeg ble mer meg selv på videregående, men turte ikke helt allikevel. Jeg er ikke den som roper høyest eller var mest frempå i mengden. Sånn har jeg aldri vært. Når det er masse mennesker rundt så blir jeg stille. Jeg blir stille når det er mange. Om det er et par stykker så tørr jeg være meg selv, si mine meninger og ha det gøy.

Jeg vet jeg er lett å prate med. Jeg vet at jeg er flink til å lytte. Jeg vet jeg kan være til god hjelp om noen har det vanskelig, og jeg er utrolig takknemlig for at jeg har den egenskapen. For denne egenskapen skal jeg ta med meg resten av livet.

Vi blogges <3

2 kommentarer
    1. Du er ei god jente Hanna som er lett å bli glad i og lett å omgås.
      Du har bein i nesa og er sta som få, og det er nok det som har ført deg dit du er i dag……på tross av usikkerheten din. Du var ALDRI i tvil om hva du ville bli!!!!
      Jeg glemmer aldri at Nina, læreren din på barneskolen, sa til meg at du var et forbilde i klassen!!!!!
      Hm, jeg ble nok litt overrasket der……..trodde ikke at du var det lissom🤔
      Forresten, du er sååååå søt med håret naturlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg