Farsdag

Heisann og god farsdag til alle fedre der ute! 

I dag er det 10 november og selveste farsdag! I dag er kan man vise at man setter pris på faren sin. Farsdag er en hedersdag for alle fedre, og da skal vi gjøre stas på pappa ved å servere frokost på senga, gi ham en gave eller ringe for å gratulere.

I dag skal jeg og Stian på besøk til faren min i Drammen for å spise litt kake og drikke kaffe. Vi pleier alltid å samles denne dagen og spise god mat. Det er alltid koselig å bli satt pris på og samles på denne måten tenker jeg.

Jeg er så heldig å ha en så god pappa i livet mitt og som alltid har vært der for meg. Han stiller alltid opp hvis jeg trenger hjelp til noe i leiligheten og det setter jeg veldig stor pris på. Jeg vil beskrive han som en god bamse rett og slett. Jeg er veldig glad i han!

Ha en fortsatt fin dag! Skal du feire farsdag i dag og hvordan feirer du den? 

1 kommentar
    1. Pappa ble veldig rørt over de fine ordene😥……
      Takk for en hyggelig dag. Alltid koselig å få besøk av deg og Stian😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg