Farvel

Hei igjen alle sammen!

I går var det minnestund for Jahn teigen på torvet i Tønsberg. Dette måtte jeg få med meg og ble med en venninne av meg ned til sentrum. Både konserten og talene var veldig rørende. Rein Alexander og flere andre artister sang Teigens største hitlåter. Tønsberg-ordfører Anne Rygh Pedersen holdt i tillegg en fin tale. Andre artister som også deltok var Agnes Stock, Astrid Tveitan, Christina Grefsrud-Halvorsen, Knut Marius Djupvik, Beate Zeiffert og fiolinist Siw Renate Søiland.Det snødde tett i Tønsberg før konserten. Under lydprøvene sluttet det å snø og under hele konserten var det oppholdsvær. Kort tid etter minne-markeringen begynte det å regne. Det var nesten litt magisk syntes jeg.

Jeg er veldig glad jeg dro, selv om jeg ikke har noe stort forhold til Teigen så betydde musikken hans mye for folk og for Tønsberg som by.

Det var så mange som møtte opp på torvet i går og jeg synes det var flott å se så mange engasjerte mennesker som var med på å synge de kjente sangene til Jahn. Jeg ble nesten litt rørt og det var rørende og fint å stå sammen og sørge sammen på hver sin måte for å hedre Teigen.

Hvil i fred <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg