Fjorårets halloween kostyme

Heisann! 

Nå er det ikke lenge til halloween dere! På halloween i fjor så dro jeg til Kristiansand å besøkte en venninne der. Var veldig gøy å feire med jentene som jeg ikke hadde sett på lenge og var spennende å dra ut i en annen by jeg ikke hadde festet i før. Jeg hadde faktisk aldri vært i Kristiansand før unntatt dyreparken, så det var veldig fint å kunne se litt av den fine byen. Det var mye liv der også synes jeg, men kjente jo ingen der sånn som jeg gjør her i Tønsberg. Pleier alltid å dumpe borti kjentfolk og slå av en prat. Men det var veldig gøy å oppleve noe helt annet med venninnene mine der ingen kjente meg.

Jeg synes det er veldig kult når man har et kreativt kostyme og det trenger ikke koste så mye heller. Jeg tok bare noe jeg hadde liggende i skapet og sminket meg litt annerledes enn det jeg pleier. Kunne hatt på meg høye støvletter, røde strikker i håret og et skjørt til dette antrekket. Så man kan finne masse løsninger som ikke trenger å koste noe hvis man bare er kreativ med det man har fra før av.

I år tror jeg ikke at jeg skal feire halloween, men vi får se. Man vet aldri hva som kan dukke opp!

 

Skal du feire det i år og hvordan skal du feire det?

Hva skal du kle deg ut som i år? 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg