Fredag og helgens planer

Hei!

Da er det fredag og endelig helg! Jeg var ferdig på jobb kl.16 i dag og hadde tenkt å dra til byen for å handle litt gaver. Jeg pleier å være tidlig ute med gavene, men har bare gått i jobb om dagene. DEt er jo deilig det, men dagene går så fort! Jeg har heldigvis ikke så mange å gi julegaver til,  så det skal gå fort tenker jeg. Kanskje det blir noen gaver på meg også? 😅

Jeg og Stian skal på bursdag til en venninne i morgen i Fredrikstad så jeg må handle inn til det også. Jeg gleder meg så mye siden det er så lenge siden jeg har sett Ingunn nå! Det blir veldig koselig å se henne igjen og snakke om alt som har skjedd! Stian og jeg skal sove på hotell der så det blir veldig deilig!

Søndagen skal jeg bruke til å vaske og bake julekaker. Jeg baker serinakaker hvert år og i år er intet unntak! Jeg må utfordre meg selv litt og lage noe nytt i år. Det blir spennende! Som sagt så er jeg ikke så flink til å bake siden søsteren min pleier å gjøre det hvert år. Jeg håper jo at jeg kan få litt av henne i år også selvsagt, men jeg skal prøve mitt beste!

Ha en kjempe fin helg videre! Hva skal du i helgen?

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg