Gårdsdagen i bilder og planer for i kveld

Hei og god lørdag! 

I går hadde jeg filmkveld her med en god venninne. Vi leide en film som het Tag. Den var veldig morsom faktisk og handlet om en vennegjeng som tok leken tag eller “du harn” som vi sier her i Norge, veldig seriøst. De møtes en gang i året for å leke denne leken. Det er jo veldig koselig også og en god unnskyldning for at gamle venner møtes. Jeg har ikke så mye kontakt med gamle venner fra barneskolen og ungdomsskolen. Det er jo litt synd, men sånn er det bare noen ganger.

Det var hvertfall veldig koselig i går og det må gjentas. Jeg måtte jo hente Stian på byen etter at quizen var ferdig så jeg var hjemme igjen ganske sent faktisk. Men det går bra. Han må jo få kose seg han også!

I dag skal vi ut å spise i Sandefjord. Vi tenkte å dra på et sted vi aldri har prøvd før. Det blir jo ofte slik at man drar på de samme stedene ute i Tønsberg og bestiller den samme maten man alltid gjør. Er jo veldig greit å prøve litt annet også. Siden vi har flyttet hit så kan vi jo teste ut hvordan restaurantene er her også.  Jeg gleder meg faktisk litt siden vi ikke har vært ute å spist siden sommeren. Det er skikkelig ruskevær ute nå, men vi får dolle oss opp og dra på date. Det må man en gang i blant når man har vært lenge sammen. Er deilig å sitte å snakke om alt, spise god mat og drikke. Ikke se på tlf hele tiden som jeg pleier å gjøre. Man må faktisk fokusere litt på daten også, ikke bare ta masse bilder av maten, hehe.

Hva skal dere i kveld? Ha en koselig dag videre så blogges vi i morgen! <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg