Gårsdagen

Heisann!

Håper alle har hatt en fin start på dagen. Jeg våknet halv ni i dag og begynte å lage frokost. Det snødde mye i går kveld og det er mye snø igjen utenfor. Fikk skikkelig julestemning da jeg våknet faktisk. Formen min i dag er tipp topp. I går kom søsteren min på besøk til meg og vi dro på vors i Tønsberg. Det var så hyggelig og så fine venner jeg har!

Her er et lite bildedryss fra gårsdagen!

Nå begynner jeg å bli sulten så nå må jeg kjøre til butikken og igang med matlagingen! Skal lage hjemmelaget pizza i dag og det blir så godt! I kveld skal jeg se skal vi danse finalen og det gleder jeg meg til! Det blir spennende å se hvem som vinner!

Takk for en fin kveld <3 Vi blogges <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg