Gårsdagen

Hei alle sammen! 

God søndag! Nå er jeg ferdig med å vaske leiligheten, siden det var glitter overalt! I går hentet jeg 3 esker med julepynt fra uteboden. Jeg skulle pakke opp litt julepynt for å se hva jeg har og få en oversikt. Så ble hele leiligheten full med glitter fra kubbelys med glitter på som drysser over alt. Jeg ble gal og med min lettere OCD taklet jeg ikke å ha alt det glitteret liggende strødd på gulvet. Pus syntes det var veldig gøy og begynte å dra papiret av alt jeg hadde i eskene. Jeg må skaffe meg noen gjennomsiktige kasser for å ha pynten i etterhvert. Fungerer veldig dårlig med pappesker. Så det må jeg få kjøpt neste helg.

Har dere hatt en fin søndag så langt. Jeg er helt utslitt og redusert etter gårsdagen. Jeg var på et jentevors i Tønsberg og det var utrolig koselig. Skikkelig fine jenter, så det vil jeg absolutt være med på igjen. Det ble god stemning og dansing ute på byen. Jeg koste meg så mye, så det må gjentas!

Se så fine jenter!

Nå skal jeg slappe litt av med en julefilm på Tv-en og bare nyte resten av søndagen. Jeg tenkte å se den nye julefilmen på Netflix, The knight before christmas. Har du sett den?

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg