Gårsdagen

Hei alle fine! 

Endelig er det helg. Det er veldig deilig! Jeg trengte litt fri nå. Denne uken har gått fort uansett, men har vært mye jobb. Denne uken har jeg også vært hos dyrlegen med Alita og sterilisert henne. Alt gikk veldig bra, men er uansett ikke noe gøy. Har gitt henne medisin, så får vi håpe alt går bra med såret og stingene på magen. Skal innom dyrlegen på mandag etter jobb for en skjekk, så det håper jeg går bra.

I går var jeg ute å spiste og token noen glass med venninnen min Leah og det var så koselig. Vi spiste å esmeralda på brygga i Tønsberg. De har så god mat der. Jeg var så sulten etter jobb og det er deilig å slippe å lage mat selv en gang i blant.

Har dere hatt en fin helg så langt? Noen spennende planer? Let me know! 

 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg