Gårsdagen i bilder

Hei alle sammen og godt nytt år!

I dag er det første dagen i dette året og jeg føler meg så bra. I går var jeg edru og kjørte. Så i dag er jeg klar for å ta ned julen her hjemme og vaske.

Gårsdagen var så gøy! Jeg og Stian var bedt bort på nyttårsmiddag og det var så godt! jeg har aldri spist and før, så det var en ny opplevelse. Det var skikkleig god middag, dessert og gøy med pakkelek. Jeg fikk med meg sjokolade og lys hjem, så jeg var kjempe fornøyd med kvelden.

Etter middag dro vi inn til Tønsberg sentrum der vi var bedt hos et annet vennepar og var der til midnatt. Da gikk alle ned til brygga for å se på rakettene og  ønske alle et godt nytt år. Etter dette dro vi på en bar og var der til klokken ett og kjørte hjem. Alt i alt var kvelden super flott med mange flotte mennesker og venner, god mat og gode samtaler. Dette kommer jeg til å huske lenge og det var en god start på dette året. Ha en fin dag videre så blogges vi snart <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg