Gårsdagen og lørdagens planer

Hei fine lesere! 

I går så ble det egentlig en veldig fin dag! Jeg og Stian hadde ikke noen planer, så vi dro til byen for å se på båtrace på brygga med noen venner. Det ble ikke norsk seier dessverre, hehe. Men var utrolig koselig å sitte i sola og nyte. Etterpå dro vi på Gulating og tok noen øl og der så vi at det var quiz kl.20! Det måtte vi jo bare få med oss! Jeg er ikke særlig god i quiz og jeg tror jeg klarte bare 2 spørsmål av 40, haha. men de andre på laget var veldig flinke og kunne de rareste ting. Som for eksempel visste Stian ut av det blå at i nye studier er flodhesten i slekt med hvalen! Hvem kan det liksom! Han tydeligvis! Vi kom på 2 plass faktisk av 5 og var utrolig morsomt! Der må vi faktisk dra igjen for det var veldig gøy.

Håper dere har hatt en fin helg så langt og dere har kanskje planer for i kveld? Jeg skal kjøre til Drammen og besøke familien og det er så lenge siden jeg har set de nå! Endelig kommer de tilbake fra ferie og er på vei fra Hitra. Blir sikkert deilig middag og kos i kveld foran Tv-en. Ha en super fin lørdag videre! Snakkes <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg