Gårsdagens festligheter

Hei!

God søndag! I dag har jeg bare slappet av og nå holder jeg på med å lage vegetar lasagne til middag. Nammm, det trenger jeg nå! Formen er egentlig ganske bra etter gårsdagen. Det ble et veldig hyggelig vors med jentene og en tur på byen. Det er veldig rart hvordan man kan bli så godt kjent med noen man aldri har møtt før på bare noen timer. Det ble en kjempe god gjeng og veldig god stemning. Det må gjentas! Det som var negativt var at det var stappa fult på byen! Herregud, det var jo kø på the sense og inngangspenger og det har det ikke vært før. Det gikk ikke an å danse der engang, så det var veldig skuffende.

 

Tenk at i morgen er det lille julaften allerede! Det er helt sykt å tenke på. Jeg har fortsatt ikke helt julefølelsen og det er litt rart. Jeg er jo den som elsker julen mest. Kanskje fordi familien min er langt borte på selve dagen og det er første julen uten dem. Det er litt rart, men det går nok bra. Det kan også være at jeg jobber i julen og må jobbe overtid for å bli ferdig med varetelling.

Jeg må også lage nøttesteken ferdig til julaften, så det håper jeg at jeg rekker når jeg kommer hjem i morgen!

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg