Gårsdagens outfit og shopping

Hei alle sammen og god ettermiddag! 

I går var jeg i Drammen for å besøke lillesøster. Vi hadde tenkt oss på en liten shoppingtur til Gulskogen senteret, fordi hun trengte litt nye klær og sminke. Jeg elsker jo å hjelpe henne med både klær og sminke. Hun trengte noen topper og ett antrekk til halloween. Hun vil kle seg ut som en klovn, så dette var ikke noe  problem siden jeg var utkledd som dette i fjor. Vi fant noen topper, sminke og et halloween antrekk. Det var veldig gøy å være personlig shopper for min egen lille søster for en dag. Det var veldig koselig og må gjentas! Neste gang blir det shopping av julegaver!

Forresten er ikke dette antrekket super kult!

 

Lindy fikk også hudanalyse  på kicks og dette hjalp henne veldig til å finne ut at huden hennes var dehydrert og trengte sårt fuktighet. Det begynner å bli kaldere ute, så dette trenger min hud også!  

 

Vi blogges <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg