Gjett hva som endelig snart er tilbake!

Hei alle sammen! 

Da jeg sctrollet ned dagblade i dag tidlig så fant jeg en super nyhet! Da jeg så dette ble jeg så glad! Jeg elsker krydderet Gastromat så mye! Er et skikkelig godt krydder i supper og gryter. Det har jeg virkelig savnet og nå er det snart tilbake i midten av september. Leste det skulle egentlig ha vært her i midten av august så jeg har gått å venta lenge på det i butikkhyllene, men de ble forsinket. Husker jeg så masse Gastromat til salgs på Finn.no. Folk solgte det for 1000 kr! Jeg kjøpte ikke selvsagt, selv om jeg er veldig avhengig av det krydderet, så har jeg jo klart meg uten.

Det var en liten gladmelding tidlig på morgenkvisten. Ble så utrolig glad! Når det kommer ut i butikken skal jeg hamstre inn fler enn bare en! Har du savnet gastromat?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg