Gratulerer med kvinnedagen

Hei alle sammen og god søndag!

 

Jeg stod opp tidlig i dag og spiste en deilig frokost med en kopp kaffe. Blir aldri en god morgen uten en kopp kaffe. Jeg fikk plutselig lyst til å seen gammel serie jeg så da jeg var tenåring. En serie som har fulgt meg igjennom mange år med sine hele 9 sesonger. Jeg snakker om  One tree hill. Jeg elsket denne serien og fortet meg hjem på ettermiddagen etter skolen, bare for å få med meg det programmet. Det var tider det! Serien begynte i 2003 og siste sesong endte i 2012. Nå følte jeg meg plutselig litt gammel, men den serien har jeg vokst opp med og nå tenkte jeg at jeg endelig skulle skaffe meg hele samlingen.

Jeg fant noen som solgte 6 sesonger på Finn.no til 200 kr og kjørte av gårdet for å hente de i Tønsberg. Så heldig jeg er! Det var veldig billig for hele 6 sesonger! Så nå skal jeg nyte kvinnedagen med vafler og One tree hill på Tv-en resten av dagen. Hva er vel ikke bedre enn det?

Hva skal dere gjøre i dag? 

Gratulerer med kvinnedagen til alle flotte damer der ute! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg