Helgen min og date night

Hei alle sammen og god morgen! 

Helgen har vært kjempe bra selv om jeg nesten har rent bort i denne varmen. I går ble det rundt 30 grader! Da skulle jeg ønske vi hadde aircondition i leiligheten. Det enesten vi har er en liten vifte til å kjøle oss ned. Det går jo ikke. Så vi må nok skaffe en varmepumpe før neste sommer hvertfall.

Fredagen tilbrakte jeg hos Line og vi hadde filmkveld. Stian dro med noen kompiser til Asker og hadde det gøy der. Line og jeg så på The Possession of Hannah Grace og Amundsen. Hannah Grace var ikke så skummel som jeg trodde, bare litt ekkel. Amundsen filmen trodde jeg skulle være bedre, den var ikke så spennende som thraileren. Men var veldig koselig med filmkveld uansett så slapp jeg å være alene hele kvelden.

På lørdagen i går hadde jeg og Stian date night. Han hadde kanskje litt dårlig samvitighet for å etterlate meg alene i går og tok meg med på middag på brygga og kino. Vi spiste på Sawadee i tønsberg og det var utrolig godt! Jeg bestilte noe vegetar suppe aktig med ris og poteter. Super gode thailandske smaker. Også ble det selvsagt dessert til slutt. Var nesten som å være i Thailand igjen i denne varmen. Brakte hvertfall minner til i fjor da vi var i Thailand å spiste god thaimat.

Endelig fikk jeg se The lion king på kino jeg også. Jeg begynte å gråte selvsagt da Mufasa døde selv om jeg visste hva som skulle skje siden jeg har jo sett den orginale da jeg var barn. Men er bare typisk meg å gråte av den filmen, den scenen er så trist!

Nå skal jeg rydde leiligheten og slappe av litt med en god serie. Orange is the new black har kommet med ny sesong og siste! Så det skal jeg gjøre i dag!

Håper alle har kost seg i helgen og klar for neste uke. Håper det ikke blir så vamt altså! Snakkes <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg