Helgen min og klar for ny uke

Hei fine lesere! 

Slik var min helg: 

Fredagen var jeg å leverte mobilen min på reparasjon. Den skrudde seg av på 50% så det var veldig irriterende å måtte lade den hele tiden. Nå må jeg bruke en gammel HTC mobil jeg hadde for 2 år siden. Den må jeg bruke i 2 uker! Det er lenge uten mobil! Jeg får ikke tatt noen fine bilder, så dette blir ikke noe gøy. Savner mobilen min.

Resten av dagen var jeg hjemme og så serier mens Stian var ute på sin vanlige quizkveld. Synes det er deilig at vi interesserer for ulike ting og at vi ikke trenger å gjøre alt sammen hele tiden. Så jeg koste meg med en ny serie og pottis i sofaen. Trengte å slappe av litt og bare nyte fredagskvelden.

Lørdag stod jeg og Stian opp tidlig. Stian har skaffet oss en elektrisk sparkesykkel og jeg ville prøve ut denne. Det var veldig kaldt så jeg tok på meg votter, skjerf og fleece jakke før vi dro ut på tur. Stian skulle jogge ved siden av mens jeg bare kjørte på sparkesykkelen. Den gikk veldig fort! Nesten for fort for min del, men er veldig praktisk hvis man skal bare en liten tur ut på butikken og ikke vil ta bilen. Den blir nok brukt flere ganger!

Etter turen skulle vi i barnebursdag for å feire niesen til Stian. Vi feiret jo denne på mandagen også med voksne, men jeg synes det var ekstra gøy å bli invitert i barnebursdag også. Det var mye kake, brus og godis. Digger barnebursdag altså og var skikkelig gøy! Jeg stappet i meg før vi dro hjem for å fikse oss til middag på indisk restaurant. Her spiste vi veldig god mat før vi dro på kino og så The joker. Skikkelig date night. Filmen var utrolig bra så denne anbefales hvis du ikke har sett den enda!

Søndag ble en rolig dag, solen skinte og det var husvask som stod på lista. Jeg vasket klær, skiftet på sengen og vasket huset. Det er deilig med nyvasket leilighet. På kvelden så vi film. Jeg hadde leid noen filmer på biblioteket så da så vi Antman and the wasp. Veldig bra film! Det er veldig smart å benytte seg av biblioteket og låne filmer helt gratis. Det må vi benytte oss av flere ganger.

Nå er jeg klar for ny uke med jobb, IKEA, venner og familiehelg. Det blir en liten tur til IKEA på onsdag. Dette kommer i et senere innlegg om hva jeg skal kjøpe der! Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg