Helgen som var

Hei og god morgen!

Nå sitter jeg å koser meg med en kopp kaffe og ser ut på det fine været. I går regnet det noe helt sykt! Så det er deilig med litt fint vær igjen. I dag er det mandag og ny uke som venter. Jeg har ingenting spesielt å gjøre denne uken og det er jo litt deilig å tenke på.

I helgen har jeg vært super sosial, haha. På fredag hadde vi noen venner på besøk som ikke hadde sett leiligheten enda. Etter litt snacks, drikking og god musikk, dro vi ut I tønsberg på en pub der. Tok det litt rolig denne kvelden siden jeg skulle ut neste dag også!

På lørdag var jeg med noen jenter og søsteren til Stian. Skikkelig girls night out. Vi dro på Foynhagen og koste oss skikkelig med konsert. Ut på kvelden ble det også skikkelig jazz musikk!  Elsker jazz og rytmen er jo så morsom å danse til. Elsker å danse og regnet stoppet ikke oss jentene fra å ha en hyggelig kveld ute på dansegulvet.

På søndagen var jeg litt sliten etter å være ute to dager på rad! Da er det netflix som gjelder, haha. Fikk litt besøk av familien til Stian så det var jo koselig. Er alltid hyggelig å være ute , men pleier aldri to dager på rad! Men nå er det ferie og sommer så da er det jo lov. Er alltid mange ute på brygga i Tønsberg når det er sommer, så det er veldig hyggelig. Vi får kose oss mens det enda er sommer og fint vær.

Håper dere har hatt en super fin helg og kost dere like masse som meg. Enten om dere var ute eller hjemme. Ha en super fin start på uka, så snakkes vi <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg