Helgens planer

Hei!

Håper alle har hatt en god start på fredagen! Jeg startet dagen tidlig som alltid. Jeg lagde frokost og kaffe til meg selv. Det er så deilig å ha en rolig start på dagen og kunne nyte dager som dette. Etterpå skal jeg hente pakken fra zalando og jeg er så spent!

Fredag: I dag skal jeg vakse og gjøre leiligheten klar for helgen. Kanskje få tatt noen bilder til bloggen og gjøre unna noen blogginnlegg til neste uke. Jeg må lage en matplan og handle inn mat for de kommende dagene.  Utover kvelden skal jeg og Stian ut å spise middag, vi vet ikke hvor enda. Men kjenner jeg han rett så blir det nok indisk! Namm! Men først håper jeg å hente telefonen min på Power før vi skal ut å spise, veldig viktig!

Lørdag: Denne dagen skal jeg bruke på å slappe av på dagen og dra på joggetur før festligheten begynner på kvelden. Jeg skal bort til et vennepar av meg på vors. Det gleder jeg meg til og det blir deilig å komme seg litt ut og være sosial.

Søndag: Denne dagen skal jeg bare slappe av og se på serier. Kjenner jeg meg rett er jeg kanskje litt dårlig fra dagen før. Men det går bra. Det blir mye jobbing neste ukene, så da vet jeg ikke hvor mye jeg orker å dra ut. Derfor blir denne dagen brukt på avslapning før jobb på mandag!

Hva skal du i helgen? 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg