Helgens planer

Heisann og god fredag!

Endelig er det fredag og jeg har ikke så mye på planen i dag. Det er egentlig litt deilig. Jeg slutter på jobb klokken 16 som vanlig og deretter blir det en tur på butikken. I dag blir det tacofredag og masse snop med en god film i sofaen. Må lade opp litt til i morgen!

Lørdag morgen skal jeg til frisøren. Jeg har aldri vært hos henne før her i Andebu, men tenkte jeg skulle teste ut lokal frisøren. Det er ikke mange som får det sånn som jeg vil ha det og har bestandig brukt Haircuts, men blir spennende å se om jeg liker resultatet.

På ettermiddagen får jeg besøk av lillesøsteren min og det blir veldig koselig! Jeg ser veldig frem til å snakke om alt mulig. Det er veldig lenge siden sist vi så hverandre, så vi har nok mye å snakke om. Etter middag så skal vi vorse litt med Line og noen venner av meg i Tønsberg. Det blir veldig hyggelig å være sosial i helgen kjenner jeg etter en lang og har jobbuke.

Søndagen blir vel brukt til å slappe av litt og spise god mat. Jeg må få gjort unna litt husarbeid også. Jeg må planlegge noen blogginnlegg og få tatt noen bilder, så det er planen for søndagen. Kankje jeg får gått en liten tur også.

Vi blogges <3

1 kommentar
    1. Hmmmm….. tror helgens planer må endres litt vennen……🙈
      Lillesøster er ikke helt i form, men hva med å få besøk av oss alle 3???🤔
      Ønsker oss vafler …..👌
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg