Helgens planer

Hei fine dere! God morgen! Nå er klokken 07.30 og jeg stod opp for en halv time siden. Jeg var veldig klar for dagen i dag! Endelig er det helg og jeg står opp tidlig uansett, haha. Jeg synes det er bare deilig å starte dagen tidlig og få mye ut av dagen. Nå skal jeg lage frokost snart og gå tur, så det blir en deilig start på dagen.

Gårsdagen ble brukt til å bare slappe av og kose meg foran tv-en og det trengtes etter en lang uke. Denne uken har gått så sakte, nesten like tregt som hele januar. Januar er alltid en treg måned og tok aldri slutt. men heldigvis så er det  februar nå!

Lørdag: Etterpå skal jeg på en innflytningsfest med noen jenter og det gleder jeg meg veldig til. Det er alltid gøy å ta seg en liten fest og være litt sosial. Det kommer noen kjente og noen nye fjes. Det er alltid en blandet følelse hver gang jeg skal møte folk jeg aldri har møtt før. Jeg synes at jeg er litt tøff når jeg skal dra på slike ting, for jeg pleier å være den stille i slike situasjoner. Jeg må psyke meg litt opp foran speilet hver gang før jeg drar på en fest eller noe sosialt. Jeg må se an folkene liksom og etterhvert kan jeg da være mer meg selv utover kvelden.

Søndag: På søndag så er det jo morsdag! Da skal jeg dra til Drammen på besøk til fammen selvsagt! Det blir en kosedag med kake og god mat. Jeg gleder meg hvertfall til å feire min snille, gode mamma!  HUn fortjener det!

Håper alle har en god helg så langt! Hva er dine planer for helgen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg