Helgens planer

Fredag: Denne fredagen ble veldig spontan. Jeg hadde ingen planer i det hele tatt. Kom hjem nå fra jobb, så tenkte det ikke skjedde noe. Så ville Line og Stian på quiz i byen, så da slenger jeg meg bare på. Det blir sikkert hyggelig uansett.

Lørdag: Shopping og lunsj med en god venninne i Tønsberg. Det blir så hyggelig. Håper det ikke er så mange på senteret siden det er elleville dager, men det er jo sikkert det siden det er lørdag og litt salg.

På kvelden skal jeg ut med Line og ta noen glass. Det gleder jeg meg til!

Søndag: Det blir søndagstur her i Andebu med familien til Stian. Både bestemor, søster, mor og niese kommer opp hit for å gå tur! Det blir jo veldig stas! Håper på bra vær!

Hva er dine planer for helgen? 

Vi blogges <3

2 kommentarer
    1. Mine planer for helga er å svømme, svømme, svømme i varmtvannsbasseng🏊‍♀️🏊‍♂️
      På søndag skal jeg gå tur sammen med en bekjent …… uansett vær👭 og se etter 🧡 i naturen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg