Hjelp med pynt på stuebordet

Heisann! 

God fredag! Endelig er det helg! Denne helgen skal jeg på kino! Jeg gleder meg så mye til å se The joker! Noen andre som skal se den?

I går drev jeg å pyntet litt nytt på stuebordet med ny duk og lysestaker. Liker å bytte ut litt pynt og lys på stuebordet, siden jeg ser det hver dag. Er litt gøy med forandring en gang i blant. Hvis du er ute og går på tur så er det masse fin gratis pynt du kan finne på veien som for eksempel kongler eller blader.

Det er forresten 50% på lysestaker, lykter og lysfat på Nille så løp og kjøp. De har også 3 for 2 på alle lys! Høsten er jo tid for lys så det er bare å hamstre i vei! De har lys i masse forskjellige farger og størrelser. Er alltid kjekt å ha noen ekstra i skuffen på mørke høstdager. Jeg lekte meg litt i går, men vet ikke hvilken løsning jeg likte best.

Hvilket bord pynt synes du er finest? 

 

 

Test nr 2: 

Hva pleier du å pynte stuebordet med til høsten?

Vi blogges <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg