Høsten er tid for bøker

Hei fine dere! 

Jeg synes høsten er en fin innetid. Er jo selvsagt fint å gå turer i skogen når det er fint vær. Men når det er litt kjølig så er det deilig å ligge inne på sofaen under teppet og lese en god bok. Jeg og Stian var å lånte bøker på biblioteket på søndagen. Her lånte vi to bøker hver. Vi har hvert veldig flinke å lest på kvelden før vi skal legge oss.

Husker nesten ikke når det var sist gang jeg leste en hel bok! Det er sikkert flere år siden og det er for dårlig. Jeg beskyldte alltid studiene som kom i veien og derfor så fikk jeg aldri tid til å lese. Kjenner det er veldig godt å finne roen på slutten av dagen og ikke se på TV som vi pleier. Man slapper mer av på en annen måte og jeg tror jeg sover bedre på grunn av dette.

Trenger noen tips til bøker som jeg kan lese videre også. Jeg liker spesielt krim og spenningsbøker. Så tar gjerne imot tips i kommentarfeltet!

Leser du noen bøker nå? Hvilken er favoritt boken din? 

Vi blogges <3 

2 kommentarer
    1. Enig i at bøker er avstressende.
      Tror at de som ikke leser bøker lever et «fattigere» liv…… (min mening🤔)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg