Høstens fineste skjørt

Hei!

God morgen og god onsdag. I dag er det sykt kaldt med minus grader ute! Huffameg, da er det ekstra deilig å sitte inne og nettshoppe! Disse skjørtene er så fine! Alle er fra zalando og jeg har klikket hjem noen av dem. Se så fine farger. Jeg må bli flinkere til å bruke farger og særlig nå når det begynner å bli mørkere. Blir mer positiv av å kle meg med fine farger på høsten og vinteren. Jeg trengte noen skjørt jeg kan bruke hvis jeg skal pynte meg eller vil være litt fin med en vanlig genser over. Blir sikkert fint med strikka gensere og polo gensere jeg er så glad i. Gleder meg til å hente pakken i posten og vise dere!

 

Liker du noen av disse? 

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg