Hva jeg synes om Love island norge

Hei alle sammen!

Det har jo vært noen episoder av Love Island Norge på Tv2 sumo. Jeg elsker jo Love island UK, så jeg tenkte jeg skulle prøve å se den nye sesongen til Norge. Jeg prøvde å se på sesong 1 i fjor, men synes det ble fort kjedelig, så jeg så ikke slutten. Nå sammenligner jeg Norge og UK sin versjon veldig og hadde kanskje for store forventninger for denne sesongen. Jeg er kanskje litt streng, men jeg synes at Morten Hegseth gjør en kjempe bra jobb som programleder i år!

Er jeg den eneste som ikke synes at kommentatoren er morsom? Jeg synes han er litt klein liksom?

Nå var det akkurat Casa amore og det er jo det som er kult i UK sin love island. Men hvorfor var det bare to gutter på casa amore og 3 jenter med guttene? Er det ikke meningen at det skal være 5? Synes det skapte lite drama på jentene sin villa, men endelig blir det litt drama mellom Mie og Ali! De har egentlig vært mine favoritter, men nå har jeg byttet favoritt-par. Jeg likte ikke Iselin og Omi i starten, men de er så søte sammen. Liker også Nora og Johannes sammen, de er også blitt en favoritt.

Jeg håper på litt mer drama og action i programmet snart, det begynner å bli litt kjedelig. Men vi får bare se hva som skjer!

Hva synes du om Love island Norge? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg