Hva synes jeg om årets skal vi danse deltagerne

Heisann! 

Jeg gleder meg faktisk veldig til høstens Tv-programmer, fordi det er veldig deilig å sitte å se på noe på en kald høst kveld og bare slappe av foran tv-en. Men var det flere som var også litt skuffet da casten til skal vi danse ble avslørt? Jeg vet ikke helt, men er flere jeg ikke kjenner igjen. Jeg kjenner igjen de fleste, men er allikevel noen som kanskje ikke burde vært med? Selvfølgelig er det flere instagrammere og bloggere med i år også, sikkert for å få flere unge seere. Programmet skal vi danse har jeg ikke sett på flere år og plutselig er det flere unge bloggere jeg kjenner til som er med. Selvfølgelig er det et smart trekk av TV 2.

Blant annet synes jeg det er veldig rart at damen til Per Sandberg er med. Har hørt om henne og hun har kun vært kjent for oppstyret rundt Per. Noen jeg derimot gleder meg til å se på parketten er Jørgine, Isabell og Adrian!

Foto: Håkon Mosvold Larsen (NTB Scanpix)

Deltakerne som er med er: 

Sandra Borch, Emilie “Voe” Nereng, Isabel Raad, Per Sandberg, Bahareh Letnes, Jørgine “Funkygine” Vasstrand, Trine Haltvik, Victor Sotberg, Christian Strand, Jan Tore Kjær, Adrian Sellevoll og Aleksander Hetland.

Jeg skal hvertfall sitte å se på og heie, skal dere se på skal vi danse på Tv2? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg