Hva synes jeg om bloggdebatten

Hei alle sammen! 

Denne bloggkrigen mellom Kristin Gjelsvik og Sophie Elise har engasjert veldig mange. Jeg må si at jeg er enig i det Kristin sier om dette. Det er ett enormt stort press på ungdommer i dagens samfunn og det skyldes jo bloggere som Sophie Elise som har fikset litt her og der.

Alle har komplekser og det er et eget valg å gjøre noe med dette selv, men jeg synes ikke det er noe man trenger å dele med andre. I hvertfall ikke når man har så mange unge lesere som fra før av er i en allerede usikker fase i livet med kroppskomplekser. Jeg vil heller at de unge skal fokusere på at kroppen er som et hus man bor i. Man burde være glad i kroppen sin og være glad for at man har en frisk  og fungerende kropp. Dette burde man ikke ta for gitt. Det å dele ting som dette kan gjøre helt friske personer leter etter feil hos seg selv. Det er en kynisk industri som menneskene bak tjener veldig gode penger på.

Blogg-Norge har vokst i rekordfart de siste årene og er en bransje mange ser opp til. Jeg synes vi skal støtte hverandre og fokusere på det som er bra og styrke selvfølelsen til hverandre. De som tjener på dette store presset blant ungdom er de kyniske skjønnhetsindustriene, og de som lønnes for å reklamere for dette. Stå sammen alle bloggere og influencere.

Stå sammen og vær sterke, fine, gode forbilder for dine lesere <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg