Hvordan style en oversized blazer

Heisann! 

God morgen og god torsdag! Jeg stod opp tidlig i dag, fikset meg, ryddet litt hjemme og lagde blåbærgrøt til frokost. Nammm! Elsker å starte dagen tidlig å få masse ut av dagen. I dag skal jeg nemlig i et møte i Sandefjord og da må jeg se litt presentabel ut. Da kan man ikke gå rundt i joggingsen som jeg gjør hver dag. Det er litt deilig å kle på seg og føle seg fresh og fin. Noe jeg ikke pleier nå når jeg går hjemme, men det er jo egentlig ganske viktig.

Her er to måter å style en oversized blazer enten hvis du skal i et møte eller bare skal på butikken med en dongribukse. Jeg har brukt en hårbøyle og et belte for å stasje litt opp på de første bildene. Her kan du style med gullsmykker og gullringer som blir ganske  kult. Det er egentlig ganske mye man kan finne på, men jeg liker disse stilene veldig godt og har brukt den blazeren mye. Det var et godt kjøp for å si det sånn.

Ha en fin dag videre og snart er det endelig helg!

Vi blogges <3

 

1 kommentar
    1. Å huff og huff,…… dette var slettes ikke noen god stil for deg.
      Du kler ikke denne typen klær vennen.
      Hilsen tante og mamsen🥴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg