I min egen lille boble

Hei alle sammen, hvordan går det? Lenge siden sist! I disse tider er det lite å gjøre og finne på om tiden. Jeg blir snart gal av å være hjemme hver helg, men vi har jo ikke noe valg. Hjemme mitt har blitt min lille corona boble. Jeg går rundt å rydder og organiserer hele tiden føler jeg. Humøret og energien suges ut av meg om dagen og det liker jeg ikke.

Den siste uken har corona vært det eneste vi har pratet om, sett på, snappet om og lest om. Det er rare tider og sånn er det bare. Vi får holde ut sammen!

Jeg prøver å leve i min egen lille boble her hjemme og har pyntet litt på den lille balkongen vår. Det ble veldig koselig der ute og blir deilig å tilbringe mer tid der i sommer. Vi vet jo ikke hvor lenge dette viruset varer så da blir nok sommerferien her hjemme i Norge. Da er det deilig med slike omgielser rundt og turområder slik at man ikke føler seg innestengt hele tiden.

Ha en strålende helg videre! Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg