IKEA tur og hva jeg kjøpte !

Heii og god onsdag! 

I går var mamma og jeg på IKEA en tur. Jeg var i Drammen rundt halv ti tiden og mamma og jeg kom oss av gårde til slutt. Jeg skulle skaffe en ny TV benk fra bestå serien, den som er vegghengt. Vi fant alt vi skulle pluss litt til selvsagt…og kjørte hjem igjen i løpet av noen timer. Føler man alltid tar med seg noe ekstra småtteri som en plante eller te lys når man er på IKEA. Man får alltid med seg noe ekstra. Jeg synes vi var skikkelig effektive.

Lindy hadde jo bursdag i går så vi spiste en god middag sammen i Drammen før vi kjørte hjem til meg. Lindy fikk æren av å sette sammen TV benken før vi koste oss med vaffel og kaffe. Måtte jo feire henne litt på dagen sin. Den ble skikkelig fin altså! Nå må vi bare henge den opp på veggen og det samme med TV-en så blir det skikkelig bra! Bilder kommer etterhvert på bloggen!

 

 

 

 

 

I dag skal jeg rydde litt og slappe av. Var på kveldsvakt i går og kom ikke hjem før halv ti. La meg alt for sent i tillegg, så i dag blir det tidlig kvelden på meg.

 

Vi blogges <3 

1 kommentar
    1. Takk for en fin IKEA-tur vennen.
      Alltid koselig og handle sammen med deg, …….og blir alltid noen kroner fattigere😂
      Kos deg med din nye, grønne venn👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg