Innedag og bakedag

Hei alle sammen. I dag er det skikkelig innedag med regnet som spruter utenfor og det er egentlig helt greit å bare være innendørs. Jeg har fått ryddet litt i klesskapet og fått vasket leiligheten. Det er deilig og ha sånne helger som dette hvor man ikke har planer og få gjort ting man har tenkt på å gjøre i evigheter. Jeg fikk endelig ryddet og vasket både skuffer og skap på badet. Det var mye jeg ikke trengte der som gikk i søpla og mye gammel sminke som burde vært kasta for lengst!

Det er ikke ofte jeg har en helg hjemme med ingen planer, men slik har det nå blitt med dette coronaviruset som herjer rundt. Da er jeg og forhåpentligvis alle andre litt ekstra forsiktig og holder seg hjemme i helgene fremover. Jeg har heldigvis en jobb jeg ikke er rundt mennesker hele tiden slik at jeg ikke trenger å være redd for å bli smittet på jobb. Jeg tar i mange deler og pakker i logistikkavdelingen, men nå er jeg ekstra forsiktig med hansker og håndvask.Jeg skal ikke bli syk hvertfall!

 

Jeg fikk plutselig lyst på muffins i stad og bestemte meg for å bake litt og de ble veldig gode. Det er ikke mye man kan gjøre galt med muffins heldigvis, haha. Hva gjør dere i dag?

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg