Inspirasjon til bord dekorasjon på halloween

Hei! 

God kveld og god lørdag til alle sammen. Nå sitter jeg i Drammen med pappa og Lindy. Vi har nettopp spist middag, så nå sitter jeg her god og mett. Snart er det snop og finale i stjernekamp på tv, så det blir spennende. Nå går vi snart mot halloween og siste uke i oktober. Tiden flyr bare avgårde!

Skal du feire halloween i år og kle deg ut eller ha middag med venner? Her er noen inspirasjonsbilder jeg fant på pinterest som gir meg masse inspirasjon til bord dekorasjoner. Elsker pinterest for der er det så mye bra inspo å hente. Er deilig at det finnes så mange flinke folk der ute som legger ut fine bilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på halloween enda i år, så det må jeg komme tilbake til. Blir nok en liten feiring med kostyme. I fjor feiret jeg med noen venninner i Kristiansand og da var jeg kledd ut som klovn. Det var veldig gøy og kle seg ut og sminke seg helt annerledes enn det man pleier og i en by ingen kjente meg. Blir på en måte en helt annen person. Lurer på hva jeg skal kle meg ut som i år, så det blir spennende å se!

Hva skal du på halloween? 

Vi blogges <3

3 kommentarer
    1. Herregud, må dem ha SÅÅÅ mye pynt på bordet da????
      Det så helt «overlesset» ut jo……
      De 2 siste forslagene synes jeg var fine🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg