Interiør i gangen

Heiii

Da er det ny uke og mandag. Jeg har vært på jobb og nå har jeg kommet meg hjem. Snart skal jeg begynne på middagen og må skrive handleliste for resten av uka. Det er kjekt med mat i kjøleskapet når butikken holder stengt i påsken.

Jeg tenkte å vise dere hva jeg har i gangen nå foreløpig. Her hadde jeg planer om å ha et skap med ytterjakker, men tror jeg har ombestemt meg. Jeg synes det er fint sånn som det er nå egentlig.

Jeg elsker velour og elsker disse grønne velour stolene fra jysk. De er veldig gode å sitte i og har fått plass i gangen. Det er alltid kjekt å ha ekstra stoler når vi får besøk hvis det ikke blir plass i sofaen til alle. Jeg lurer på om jeg skal henge noen speil på veggen over, det tror jeg ville bli fint. Hva synes dere?

Vi blogges <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg