Jeg besvimte nesten på legekontoret

Hei igjen! 

Håper alle har en god tirsdag og en god start på dagen. Jeg har vært hos legen tidligere i dag og der skjedde det noe veldig rart. Det har aldri skjedd før! Jeg holdt på å besvime av å ta noen blodprøver! Er det mulig. Jeg begynte å kaldsvette og ble veldig svimmel. Hun som tok blodprøvene sa at jeg ble helt blek og ga meg en kopp med vann. Jeg satt i 2 minutter sikkert og følte meg skikkelig dårlig. Jeg hørte nesten ingenting og alt ble veldig blurry. Trodde jeg skulle gå i bakken. Det var en skikkelig ubehagelig følelse og den vil jeg ikke ha igjen. Blir nok lenge til neste blodprøve!

Jeg har jo sprøyteskrekk og helsesøsteren måtte ta to stikk i armen, så kanskje det var derfor jeg reagerte slik jeg gjorde. Trodde det gikk veldig bra med de to første og da vi var ferdig så skjedde det. Jeg er så redd sprøyter og blodprøver at jeg nesten besvimte liksom, haha. Er det egentlig normalt å få en sånn reaksjon? Håper det går bedre neste gang og jeg ikke får helt sjokk.

Så dette har ikke vært en god start på dagen i det hele tatt. Nå må jeg bare få i meg noe mat og drikke så kanskje jeg føler meg bedre. Ha en god tirsdag videre!

Vi blogges <3

1 kommentar
    1. Uff da, visste ikke at du har sprøyteskrekk🤔
      Mamsen var heller ikke så begeistret for sprøyter før, men d må jeg innse er over for lengst…. heldigvis ….når jeg tenker på hvor «gjennomhullet» jeg er etter alle nålene som har vært innom på «besøk»😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg