Jeg ble nr 72 på topplista!

Hei og god morgen fine lesere! 

Jeg våknet i dag og så solen stråle gjennom gardinene. For en flott dag i dag! Jeg har nettopp spist frokost og skal slappe av resten av dagen. Skal bare rydde litt og ta noen bilder til bloggen.

Da jeg gikk inn på blogg.no så var jeg nr 72 på topplista! Det er jo litt gøy! Jeg har hatt som mål å komme meg litt lenger opp på lista og nå har jeg endelig kart det! Det blir kanskje bare for en kort stund, men det gir en liten motivasjon videre! Er jo alltid gøy å se at noen faktisk klikker seg inn på bloggen og leser det jeg skriver. Får håpe det fortsetter sånn her inn i 2020!

 

Håper alle har en fin dag videre! Hva skal dere bruke denne fine dagen på? 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg