Jeg er på topplisten!

Hei! 

I dag våknet jeg tidlig som vanlig og da jeg skulle inn på blogg.no for å lese litt blogger, kom det opp et kjent navn på listen. Jeg er på topplisten dere! Tenk det! Det var jo litt gøy selv om jeg er nede på nr 100 da, haha. Det har jeg ikke opplevd før, så det var litt artig. Har jo blogget en stund nå så det var litt morsomt å komme inn på listen. Det gir jo litt ekstra motivasjon for å skrive og blogge mer. Det trengte jeg!

I dag skal jeg ikke så mye. Skal innom butikken for å kjøpe mat. Må bare finne ut av hva jeg skal lage først. I dag er det skikkelig innevær så kanskje det blir en suppe av noe slag.

Hva skal dere gjøre i dag? 

Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg