Jeg får aldri nok av …

Heisann alle fine lesere!

Er det en ting jeg ikke får nok av så er det gode gensere. Jeg eier masse gensere i ulike farger og fasonger. Elsker å ha på meg en skikkelig god og stor knitted genser. Det får jeg aldri nok av så lenge jeg lever. Nedenfor er det noen gode gensere som jeg har sykt lyst på! Er så fine fasonger og farger. Man får vel aldri nok av gensere eller hva?

Nakd

I det siste har jeg sittet enten på tog til Oslo for å møte veileder eller Ingunn, eller så har jeg sittet hjemme med bachelor oppgaven. Snart er det helg og jeg kjenner at denne helgen blir det tungt å sitte med bachelor, men forrige helg var jeg jo på konsert og fikk besøk fra en veninne. Så denne helgen blir det bare skole, skole,skole! Jeg må skissere ferdig og skrive litt på oppgaven. Er alltid litt stress med denne skisseprosessen, for jeg føler at man aldri blir fornøyd med det man gjør. Jeg er sikkert ikke den eneste som tenker sånn. Håper at veileder liker det vi har gjort så langt og at vi får godkjent skissene, slik at vi kan føre inn alt i Archicad neste uke. Vi har jo ikke jobbet med skole før, verken jeg eller Ingunn. Dette er noe helt nytt for oss og et veldig stort prosjekt merker vi. Det blir veldig deilig å levere bachelor i mai for å si det sånn!

Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg