Jeg har testet VegMe!

Hei alle sammen! 

God onsdag morgen. I går fikk jeg og Stian testet de nye ferdigrettene til Vegme.  Det er veldig enkelt å varme opp ferdigmat når man kommer sent hjem fra jobb.Vi dro innom Meny og kjøpte alle tre. Jeg var veldig spent, siden jeg liker produktene til VegMe så godt.

Sånn her smakte de: 

Tikka Masala: 

Denne synes jeg var god. Den smakte ikke helt indisk og kunne hatt litt mer krydder. Sausen kunne hatt litt mer smak, men denne var veldig god.   Denne skal jeg kjøpe igjen!

Thaigryte: 

Denne synes jeg var alt for mye chili! Jeg liker ikke sterk mat så har sikkert noe med det å gjøre. Dette ble jo Stian sin favoritt, så for mange så blir denne sikkert god. For meg ble den i det litt sterkeste laget, men smaken var god altså!

Kjøttboller, potetmos og brun saus: 

Denne ble min favoritt. Kjøttbollene var litt tørre. Det var veldig god potetmos og godt krydret. Det var noen klumper i potetmosen, men det var jo bare å mose med gaffelen. Sausen var veldig god.

Det som var litt dumt var at når vi varmet hele i mikroen som det stod at vi skulle, så ble jo syltetøyet varmt. Så neste gang tar jeg bare alt ut på en tallerken. Det funker jo sikkert det også.

 

Som konkllusjon så skal jeg absolutt fortsette å kjøpe disse. Min favoritt ble kjøttbollene og Tikka masalaen. Alle rettene så appetittlige ut og var ferdige på 3 minutter. Veldig kjekt hvis man har dårlig tid eller kommer sent hjem og ikke orker å lage middag. Så det er bare å teste ut og se hvilken som blir din favoritt.

Skal du teste VegMe? 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg