Julefølelse på soverommet

Hei! 

Tenkte jeg skulle titte innom for å si hei og god ettermiddag! Jeg skal jobbe og har jobbet fra kl.8 i dag, men fikk tatt mange bilder av soverommet i går. Synes soverommet vårt er så koselig med grønne gardiner, grønn stol og litt grønt dekor. Skal kjøpe meg et fint grønt sengeteppe å ha på sengen og noen andre bilder på veggene. Det blir nok bra! Elsker grønt og har det overalt i resten av leiligheten. Grønt gjør meg glad og er en beroligende farge. Jeg bytter på blått og grønt på soverommet med sengetøy, puter og dekor. Resten av året er det blått og i julen blir det grønt, gull og hvitt.

Her er slik det ser ut nå! 

Trenger en grønn duk her ja..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg