Kjære Isabel Raad

Til Isabel Raad

Dette innlegget er til deg, jeg vet ikke om du kommer til å lese det, men jeg ville bare si at du er en sterk person. Dansen din på Skal vi danse på lørdag var så rørende at jeg nesten gråt. Det kan ikke ha vært lett å gjennomføre en så sterk dans. Tenk å være 11 år og rømme hjemmefra. Et hjem skal være et trygt sted å være. Et sted man vil returnere til og ikke rømme fra. Jeg unner ingen barn å vokse opp i et slikt hjem innblandet i rus og vold.

Du har hatt en vanskelig start på livet. Du måtte ta saken i dine egne hender siden ingen ville hjelpe. Du dro til barnevernet og ventet på trappen med bamsen din i hånden. Det måtte ha føltes vondt og skummelt å ikke få den støtten og tryggheten man trenger i så ung alder. Dette har kanskje påvirket deg videre i livet og gjort deg sterkere. Jeg er veldig glad for at du fikk den hjelpen du så sårt trengte og fine fosterforeldre.

Det er mange som sier stygge ting om deg og det du står for. De kan si hva de vil om deg, men du er tøff. Bare husk å heve deg over det og vær deg selv. Du er  en sterk dame som har kommet langt i livet og et forbilde for mange. Du er unik <3  Keep going strong <3

Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg