Kjolene til julebordet

Hei alle sammen!

Håper dere har en fin dag så langt! Tenkte jeg skulle legge ut noen eksempler på kjoler til julebordet. Det er jo julebord sesong nå og denne helgen skal jeg på julebord også. Det blir sikkert mye god mat og drikke.  Jeg gleder meg til å bli stappa på julemat. Jeg elsker å pynte meg å gå i kjoler i slike anledninger, men man kan også ha en kul jumpsuit eller skjørt også. Har også gått med en glitter genser med sorte løse bukser også, så det er veldig kult hvis man føler seg mer komfortabel i det. Er veldig mange fine alternativer på nelly nå, så det ville jeg sjekket ut hvis man mangler antrekk til julebordet.

Her er noen fine kjoler til julebordet:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg