Kveldens planer

Hei alle sammen! 

Endelig er det helg og lørdag! Det som er deilig er å stå opp tidlig på en lørdag og få unna ting som må bli gjort. Jeg har ryddet og vasket leiligheten slik at den er klar for helgen. Vasket klær og håndklær som henger til tørk. I stad var vi i Revetal sentrum og jeg måtte sjekke ut salget på princess. De hadde noen fine grønne håndklær som jeg har hatt lyst på lenge, så da måtte jeg bare kjøpe dem. Fant til og med 2 duker som jeg også måtte ha. Det var jo 40% på alt, så da ble ikke sluttsummen så dyr. Deretter handlet vi mat og vin til i kveld. Jeg lagde taco til middag som smakte så godt. Etter å ha spist masse julemat er det litt deilig med noe annet. Eller hva mener dere?

I kveld skal jeg på romjulsfest i Tønsberg hos et vennepar med mange jeg kjenner. Line er alltid med ved min side og jeg håper det blir et kjempe bra vors. Det blir det jo som regel! Jeg bare håper ikke det er mange ute på byen i kveld, for det var stappfullt sist og det orker jeg ikke. Var jo helt håpløst å danse sist helg. Hater når det er fult av folk på byen. Man må stå i kø for å gå på do, dulte borti hverandre og det blir ikke noe koselig stemning av det. Vi får krysse fingrene for at jeg får danset litt og ristet på kroppen i kveld!

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg