Kvinnedagen og helg

Hei alle fine lesere!

I dag er selveste kvinnedagen! Gratulerer med dagen alle sterke og  flotte kvinner der ute. Dere rocker! Jeg pleier ikke gjøre noe spesielt på denne dagen, men det er uansett deilig at det er fredag og helg. I dag skal jeg treffe noen venninner i Tønsberg og spise god mat og drikke. Er alltid veldig koselig og treffes og snakke om alt og ingenting. Er lenge siden jeg har truffet dem nå, så det blir deilig med en jentekveld.

 

Foto:@fotografraj

I morgen skal jeg og en venninne fra Kristiansand på konsert på Støperiet, så det blir veldig spennende. Det er The 2000`s konsert og jeg må innrømme det ikke er helt min musikksmak kanskje, haha. Men det blir gøy å være med og nyte musikken uansett og mimre tilbake til den tiden. Det blir nok en fin kveld uansett kjenner jeg oss rett og jeg gleder meg veldig. Ha en super fin helg alle sammen.  Hva er deres planer for helgen da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg