Liste over det jeg vil gjøre i desember

 

⛄️ Bake serinakaker og pepperkaker!

⛄️ Se på masse julefilmer! Jeg har allerede sett 3 stk og skal se en til i dag. Jeg elsker julefilmer og får så julestemning.

⛄️ Dra til familien min på middag.

⛄️ Bruke ekstra tid på innpakkingen. Jeg er egentlig veldig kreativ, men jeg er ikke noe kreativ med innpakking av julegaver. Det skal jeg prøve i år!

⛄️ Høre på  litt julemusikk hver dag frem til jul. Jeg får veldig mye julestemning av julemusikk og elsker radiokanalen P7 klem jul.

⛄️ Skrive nyttårsforsetter og mål for 2020.

⛄️ Spise masse julemat og drikke julebrus.

⛄️ Arrangere venninnekveld med pepperkaker og gløgg.

⛄️ Kose meg med julegavekjøp og ikke stresse i siste liten.

⛄️ Tenne masse lys på kveldene og hver advent.

 

Ha en god førjulstid! Hva skal du gjøre i desember?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg